Новини

20.05.2022

Важливо! Технічні проблеми оплати через Приват24

 

Шановні абоненти!

Повідомляємо,  що оплата  через  Приват24 поки що не доступна з  технічних причин. Ми робимо все можливе, щоб відновити дану послугу якнайшвидше.

Ви можете скористатися іншими онлайн сервісами для оплати послуг: через monobank, Portmone або платіжними терміналами.

Приносимо вибачення за тимчасові  незручності.


01.05.2022

Важливо! Зміни в роботі абонвідділу

 

Шановні абоненти,  друзі!

Повідомляємо вас, що з 2 травня наш офіс буде працювати за таким графіком:

Понеділок-п`ятниця – з 09.00 до 18.00.

Субота, неділя – вихідні.

В цей час ви можете завітати в офіс або звернутись за телефоном, по вайберу, чи по електронній пошті.

Всю актуальну інформацію щодо ваших послуг, тарифних планів, залишку на рахунку ви можете отримати в Особистому кабінеті.


22.04.2022

Зміни в роботі абонвідділу

 

Шановні абоненти,  друзі!

Повідомляємо вас, що з 25 квітня наш офіс буде працювати за таким графіком:

Понеділок-п`ятниця – з 09.00 до 16.00.

Субота, неділя – вихідні.

В цей час ви можете завітати в офіс або звернутись за телефоном, по вайберу, чи по електронній пошті.

Всю актуальну інформацію щодо ваших послуг, тарифних планів, залишку на рахунку ви можете отримати в Особистому кабінеті.

Термінал для оплати послуг в офісі працює!


17.04.2022

Зміни в роботі абонвідділу

 

Шановні абоненти,  друзі!

Повідомляємо вас, що з 18 квітня наш офіс буде працювати за таким графіком:

Понеділок-п`ятниця – з 10.00 до 15.00.

Субота, неділя – вихідні.

В цей час ви можете завітати в офіс або звернутись за телефоном, по вайберу, чи по електронній пошті.

Всю актуальну інформацію щодо ваших послуг, тарифних планів, залишку на рахунку ви можете отримати в Особистому кабінеті.

Термінал для оплати послуг в офісі тимчасово не працює, сподіваємось, що найближчим часом його роботу буде відновлено.


28.03.2022

Важливо! Ми разом з вами!

 

Друзі! Ми з вами є і будемо до самої Перемоги!

Наша команда з перших днів війни залишається на своєму Інтернет-посту та робить все можливе для забезпечення своїх абонентів доступом до інформації. Ми вибрали шлях мовчазної та активної допомоги без гучного піару в соціальних мережах. Не словами, а ділом хочемо залишити свій слід в підтримці Збройним силам України, підрозділам тероборони, населенню Києва.

Не час для амбіцій чи побудови брендів, це час для допомоги та постійної роботи. Знаєш, чим можеш допомогти, роби, знаходь однодумців та не зупиняйся. Тому що все має значення, робота кожного, навіть здавалось зовсім непомітна, – це вклад в нашу загальну Перемогу.

Україна понад усе! Віримо в ЗСУ! Героям слава!


01.03.2022

Приймаємо звернення в АВ через ел.пошту

 

Шановні абоненти,  друзі!

Повідомляємо вас, що з 1 березня наш Абонентський відділ працює в обмеженому режимі, на прийом та обробку звернень через електронну пошту: manager@d-net.kiev.ua

Всю актуальну інформацію щодо ваших послуг, тарифних планів, залишку на рахунку ви можете отримати в Особистому кабінеті.


28.02.2022

Послугу Кредит довіри збільшено до 10 днів!

 

Шановні абоненти,  друзі!
Ми усвідомлюємо яким життєво необхідним  сьогодні є  Інтернет  для кожного з нас та як важливо бути онлайн зі світом, своєю країною та близькими нам людьми.
Тому в березні ми збільшили термін дії БЕЗКОШТОВНОЇ послуги Кредит довіри з 5 днів до 10 днів. Ви можете скористатись цією послугою, активувавши її в своєму Особистому кабінеті.

До 1 березня перевірте баланс свого рахунка, поповніть його або скористайтесь послугою Кредит довіри.  

Наша компанія працює в посиленому режимі для забезпечення працездатності та цілісності мережі Інтернет. Сподіваємось на вашу підтримку та розуміння.

 


27.02.2022

Зміни в роботі абонвідділу 28.02-2.03

 

Шановні абоненти,  друзі!

Повідомляємо вас про продовження змін у роботі Абонентського відділу:

З 28 лютого по 2 березня Абонентський відділ не працює.

Технічна підтримка, як завжди, працює цілодобово.

Наш технічний персонал з обслуговування абонентів працює для усунення можливих аварійних ситуацій, виконання ремонтних заявок.

Всю актуальну інформацію щодо ваших послуг, тарифних планів, залишку на рахунку ви можете отримати в Особистому кабінеті.

В разі змін чи продовження комендантської години в м.Києві буде коригування в роботі наших фахівців, просимо поставитись до цього з розумінням.


25.02.2022

Зміни в роботі абонвідділу 25.02-27.02

 

Шановні абоненти,  друзі!
З 25 по 27 лютого Абонентський відділ не працює. Рекомендуємо вам користуватись Особистим кабінетом з питань усієї актуальної інформації по вашому договору.
Технічна підтримка, як завжди, працює цілодобово.
Наш технічний персонал працює для усунення можливих аварійних ситуацій, виконання ремонтних заявок від абонентів.

Віримо в ЗСУ та нашу перемогу!


24.02.2022

Ми працюємо!

 

Шановні абоненти,  друзі!

Незважаючи на введення воєнного стану  в країні наша компанія працює та докладає всіх зусиль для забезпечення безперебійного зв’язку  та підтримки цілісності мережі Інтернет.

Абонентський відділ працює в закритому режимі, рекомендуємо вам, замість відвідування нашого центру обслуговування, віддавати перевагу дистанційним сервісам.

Технічна підтримка як завжди працює цілодобово,  наші фахівці готові вас проконсультувати  в будь-який час.

Ми розуміємо як важливо зараз мати постійний доступ до інформації, тому наші фахівці працюють в посиленому режимі, ведуть моніторинг мережі і готові до будь-яких позаштатних ситуацій.

Радимо зберігати спокій та рівновагу, Віримо в ЗСУ!

Дистанційно ви можете:

- Подати заявку на нове підключення через Онлайн- замовлення.
- За допомогою Особистого кабінету:
- отримати усю актуальну інформацію за вашим договором: поточний тарифний план, наявність послуг, стан рахунку, історія платежів;
- сплатити послуги будь-яким зручним для вас способом;
- скористатися Кредитом довіри для відновлення послуги;
- управляти послугами: змінити тарифний план, призупинити послугу, замовити/відключити додаткові послуги;
- відправити заяви, питання, побажання відносно отримуваних послуг.

- Отримати консультацію фахівців :

- телефоном за номером   (044) 351-21-21, (097/050/073) 250-32-32 або через Viber (097) 250-32-32
- по електронній пошті:
Email абонентського відділу: manager@d-net.kiev.ua
Email служби технічної підтримки: support@d-net.kiev.ua

 


16.02.2022

Розширення зони покриття

 

 До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Гмирі 20 (ЖК "Асканія").

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ


08.02.2022

Важливо! Розіграш безкоштовних місяців Інтернету!

 
Вболівай та вигравай!

Шановні абоненти!

Запрошуємо приєднатися до нашого розіграшу в мережі Facebook, присвяченому Зимовій Олімпіаді 2022!

Ми проводимо розіграш безкоштовних місяців Інтернету для всіх нових і діючих абонентів.

Скільки медалей отримає збірна України на Зимовій Олімпіаді 2022, стільки безкоштовних місяців Інтернету отримає переможець згідно свого тарифного плану! Навіть якщо збірна України здобуде менше 3 медалей, переможцю буде надано 3 місяці Інтернету.


Умови конкурсу:

1. Вподобайте нашу сторінку Дельта-Нет в Facebook.
2. Поставте «Лайк» публікації про розіграш.
3. Поділіться публікацією (зробіть репост) про розіграш на сторінці свого профілю в мережі Facebook, переконавшись, що сторінка учасника доступна для загального перегляду.
 
Період проведення розіграшу: 08.02.2022 - 22.02.2022 (до 16.00)
Переможець буде оголошений 24 лютого 2022 р.
Щасливчика визначить незалежний сервіс www.random.org

Офіційні правила проведення конкурсу від Дельта-Нет.

У розіграші можуть брати участь усі бажаючі, які проживають в зоні покриття мережі Дельта-Нет. Під безкоштовними місяцями мається на увазі можливість користування інтернетом за 1,00 грн / місяць.

Бажаємо успіхів нашій збірній на Олімпіаді та всім учасникам розіграшу!


01.02.2022

Розширення зони покриття

 

 До мережі "Дельта-Нет" під’єднано нові будинки за адресою:

вул. Ревуцького 54-А, 54-Б (ЖК "Ревуцький").

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ


26.01.2022

Розширення зони покриття

 

 До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Урлівська 38.

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ


01.12.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Ревуцького, 54 (ЖК «Ревуцький»).

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ


19.11.2021

Важливо! Зміна в реквізитах компанії

 

Шановні абоненти!

Звертаємо вашу увагу на оновлення банківських реквізитів нашої компанії.

У зв'язку з переходом Приватбанку на єдиний МФО 305299 для всіх своїх філій змінено наш номер розрахункового рахунку.

З 20 листопада 2021р. оплату послуг Дельта-Нет необхідно здійснювати за новими реквізитами:

Одержувач платежу: ТОВ "ДЕЛЬТА-НЕТ"
ЄДРПОУ: 33541582
IBAN : UA303052990000026009035015291
Банк одержувача: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Призначення: За послуги інтернет, договір No. nnnnn
 

16.07.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Чавдар 8.

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!


14.06.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано нові будинки ЖК "Славутич 2.0" за адресою:

пр-т Бажана 151 Б/4 (ЧЕРГА №2, Будинок №4),
пр-т Бажана 151 Б/5 (ЧЕРГА №2 , Будинок №5),
пр-т Бажана 151 Б/6 (ЧЕРГА №2 , Будинок №6).
 
Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!

02.06.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Чавдар 6.

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!


23.04.2021

Зміни в тарифних планах

 

Шановні абоненти!

Інформуємо вас про зміни в деяких тарифних планах для домашніх користувачів послуги Інтернет, які наберуть чинності з 1 червня 2021 року. Дані зміни пов'язані з приведенням діючих тарифних планів до єдиних стандартів і умов.

Діючі тарифи будуть змінені на нові, якщо абонентом не буде вибраний інший тарифний план:

Анлім-лайт (регулярний до 03.2021) => Анлім-лайт, 120 грн/міс, до 50 Мбіт/с;
Анлім-супермаксі => Анлім-супермаксі-1000, 250 грн/міс, до 1000 Мбіт/с;
Анлім-максі 100-2018 =>  Анлім-максі 120-2021, 120 грн/міс, до 100 Мбіт/с.

Щодо зміни інших акційних тарифів та за додатковою інформацією звертайтеся в Абонентський відділ компанії:

(044) 351-21-21, (097) 250-32-32, (050) 250-32-32, (073)  250-32-32.

Дякуємо вам за довіру до нашої компанії, сподіваємося на розуміння і подальшу співпрацю!


 


06.04.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. С.Русової 9.

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!


17.03.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано нові будинки ЖК "Славутич" за адресою:

вул. Зарічна 16 (ЧЕРГА №1, Будинок №4),

вул. Зарічна 16/5 (ЧЕРГА №1 , Будинок №5).

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!


09.03.2021

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано нові будинки за адресою:

вул. Ревуцького 40-Г (ЖК "Лебединий"),
вул. Чавдар 2.
 
Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!

26.02.2021

Зміни в тарифних планах

 

Шановні абоненти!

Інформуємо вас про зміни в деяких тарифних планах для домашніх користувачів послуги Інтернет:

Тарифний план "Анлім" (130 грн/міс, 60 Мбіт/с Світ, 100 Мбіт/с Україна) припиняє своє існування. Існуючі абоненти будуть автоматично переведені з 1.04.2021 на тариф "Анлім-максі" (150 грн/міс, 100 Мбіт/с Світ, 100 Мбіт/с Україна), якщо абонентом не буде вибраний інший тарифний план.

Тарифний план "Анлім-лайт + ТБ" (150 грн/міс, 30 Мбіт/с Світ, 100 Мбіт/с Україна) буде змінено на "Анлім-лайт + ТБ" (150 грн/міс, 50 Мбіт/с Світ, 50 Мбіт/с Україна).

Вартість цифрового телебачення з 1.04.2021г. складатиме 99 грн/міс.

Дякуємо вам за довіру до нашої компанії, за те, що залишаєтеся з нами!


 


26.02.2021

Зміна вартості послуги цифрового ТБ

 

Шановні абоненти!

У зв'язку з істотним збільшенням розмірів виплат за права трансляції телеканалів медіагрупами та іншими правовласниками медіаконтенту, ми вимушені переглянути розмір абонентської плати для користувачів послуги телебачення.

З 1 березня 2021 року для нових абонентів вартість послуги цифрового телебачення складатиме 99 грн/міс і включатиме можливість перегляду понад 128 телеканалів на будь-якому пристрої. Для діючих абонентів новий тариф набирає чинності з 1 квітня 2021.

У свою чергу, ми доклали багато зусиль для того, щоб мінімізувати збільшення вартості телебачення для наших абонентів і забезпечувати якість послуг на високому рівні.

Дякуємо вам за розуміння та підтримку! Приємного перегляду!


30.10.2020

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано новий будинок за адресою:

вул. Драгоманова 12-А.

Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!


09.10.2020

Розширення зони покриття

 

До мережі "Дельта-Нет" під’єднано нові будинки за адресою:

вул. Чавдар 14,
вул. Чавдар 18,
вул. Чавдар 22.
 
Приймаємо заявки на під’єднання високошвидкісного інтернету і ТБ!

01.08.2020

Доступний гігабіт. Важливо!

 

Шановні абоненти!

З 1 серпня 2020 р. гігабітний Інтернет від Дельта-Нет став ще доступніший і тепер ви можете насолоджуватися супершвидкостями без обмежень.

Порівняйте самі, вартість безлімітного доступу до Інтернет на швидкості до 1 Гбіт/с Світ і Україна зменшилася на 100 гривен (250 грн/міс. замість 350 грн/міс.). З вартістю інших пакетів ви можете ознайомитися тут.

Всі наші діючі абоненти з 1 серпня 2020 р. були автоматично переведені на нові тарифи зі зниженою вартістю.

Для під'єднання до Інтернету на швидкості понад 100 Мбіт/с перевірте наявність відповідного обладнання : мережева карта і маршрутизатор, що підтримують гігабітний Інтернет. Усе це обладнання ви завжди можете придбати у нас.


01.07.2020

Нова послуга "SMS-інформування". Важливо!

 

Шановні абоненти!

Пропонуємо скористатися нашою новою послугою SMS- інформування для отримання актуальної інформації, такої як:

- нагадування про оплату послуг у випадку нестачі коштів,
- надходження грошових коштів на ваш особовий рахунок,
- акції, спецпропозиції для існуючих абонентів.
 
Активувати розсилку SMS повідомлень можна в Особистому кабінеті абонента, в розділі Контакти і розсилки. Вартість послуги SMS- інформування складає 1 грн/місяць.

Також звертаємо вашу увагу на можливість отримання e-mail- розсилок, ця послуга надається безкоштовно.

При активації послуг SMS і e-mail інформування рекомендуємо перевірити наявність і коректність ваших контактних даних (номер мобільного телефону, адреса електронної пошти) в Особистому кабінеті.